Fem frukter om dagen är bra för magen!

Puh, nu är jag mätt! Ätit en stor och god fruktsallad medan jag såg One Tree Hill. Har även haft luciashowsmöte, åhh, det är inte alls länge kvar. Jag känner paniken krypa inom mig, och det kan jag lova att det gjorde jag igår kväll också. Jag kunde knappt sova på grund av all stress jag känner. Eftersom det inte blev så mycket till sömn igår ska jag nu ta en dusch och packa klart, för imorgon åker jag till min fina kille. Vi har dessutom 19 månader tillsammans imorgon♥


Kiwi, banan, apelsin, mandarin och keso. Bara äpple som saknades, var super gott med keso till istället! Och helt underbart är det också att keso är nyttigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fruktsallad är gott men keso fyyyyyy å

2010-11-11 @ 01:31:11
Postat av: AnnetteNilsson

Grattis!! :D hoppas det blir bättre väder då =)

2010-11-11 @ 14:00:30
URL: http://imthebabe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0