When it was good, we never wanted anybody else.

Jag har just sett de sista avsnittet andra avenyn, det var rikigtigt bra men det är sorgligt att det är slut! För min del hade det gärna fått vara mer avsnitt. Tragiskt menmen, något mer som är tragiskt är att det har snöat än en gång idag. Jag och pappa har sett paranormal activity och den var inte bra heller. Snacka om långtråkig film! Men jag har i alla fall världens bästa pappa, han har huggit ett träd till oss i helgen. Det kan ju behövas om vi ska sova i Jotsokk. Jag är inte maxtaggad, men halvtaggad är jag. Det är ju ändå besökshelg och min pojkvänn kommer. Jag saknar honom så jag tror jag spricker. Eller jag har nog redan spruckit. Suck. Allting har nog spruckit.



Annette och jag förra besökshelgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0