You are a song written by the hands of God.

Nu sitter jag och har precis sett desperate housewifes, jag kommer ju fastna i den serien också. Suck, men det är väl kanske lika bra när Andra avenyn tar slut imorgon och det bara är tre avsnitt kvar av one tree hill, och ett av dom tre ska jag se ikväll. Utan terapi-tv blir det inte mycket till liv. Ingen som vet av något man kan börja kolla på nu då? Jag saknar dessutom att se O.C. Snobbserie som inte kan mäta sig med one three hill, men fortfarande bra terapi!
Jag har idag både varit duktig och varit med på gympan och gått en promenad till vägen å tillbaka som är 5 km. Skönt, för det är superväder ute.
Något som inte var lika skönt var utvecklingssamtalet jag hade idag. Men nu är det i alla fall över, och nu slipper jag ha mamma på mitt utvecklingssamtal ever more! Skönt, och imorrn ska jag på stallet och fota världens vackraste LuddoBoy är tanken i alla fall. Sen ska jag och Annette ut och promenera en sväng. Jag måste dock göra någon hårdare träning någon dag. Kanske jag ska ta tag i mitt springande snart?
Jag har ett mål som jag ska klara av oavsett hinder, men innan sommarlovet börjar ska jag ha börjat jogga!
"Så man kanske får något annat i huvudet", som en intressant människa sade en dag. Nä usch, nu måste jag tänka på annat innan jag kreverar eller gör något annat dumt.
One tree hill dags! Sen svenskaplugg och sovning.

Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Olivia

Weeds! börja titta på Weeds. eller Skins är rätt bra också:) du kan få nåra säsonger av mig

2010-05-05 @ 18:49:27
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0