I get a tusand hugs

Det känns riktigt skönt att jag nu klarade förra veckans biologiprov. Mitt mål är att innan sommarlovet hinna göra ett prov till, det kan väl inte vara helt omöjligt?! Eller?
Fast med tanke på allt annat jag har kvar nu som ska göras innan sommaren så kanske jag borde fokusera på det?
Ikväll ska jag göra klart mönstret till mammas klänning, snacka om drygt arbete. Sen måste jag ta tag i mina engelska uppsatser och lite fysik. Har ju fysikprov imorgon, usch. Jag längtar verkligen inte! Men jag hoppas att jag får sällskap av Jasmin ikväll med studierna :)
Måste dessutom komma ihåg att gå en promenad innan jag får lägga mig och fortsätta drömma mig in i min värld av One Tree Hill.

Nu ska jag ta paus från mitt fiskarbete och åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0