Bark at the moon

Gårkvällen slutade med helt okej väder! Hela kvällen var förästen ganska stressig.
Började med att handla mat för kvällens middag, som jag och Rikard ska bjuda på. Hem en snabbis, äta middag och packa in grejerna i kylen bar det till samhället igen. Stackars Rikard fick tillbringa hela kvällen på stallet,
Vi mockade, var på US-möte och jag skrittade ut en sväng på Ludde.
Det blev en promenad upp på Öbergabacken med Petra också innan vi skulle åka hem. Då det roliga inträffade..
Bakaxeln på Amazonen rasade, stackars liten pojke. Så just nu jagar han och mamma någon som kan göra det åt han eller någonstans han kan åka och göra det själv. Vi får väl se hur det går!
Själv sitter jag och drömmer mig bort i Ozzy Osbournes värld. Kan ni föreställa er att vara på en av hans konserter? Vilket drag och vilken grej att ha varit på, här har inte Michael Jackson en chans någonstans i mina ögon. Hur han blivit så känd, men i mina ögon är han ingen legend. I mina ögon är han en vit neger som sjöng. Ozzy är däremot en legend, han är inte min favoritartist. Men han är någon som alla borde få chansen att se en gång i livet. Jag kan bara inte släppa vilken grej!



Tänk att stå i publiken den 7 september. Ingen som vill följa till globen tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0