Can you meet me halfway?

ALLMÄNT...
Namn: Camilla Bylund
Piercingar: inga alls
Tatueringar: tyvärr ingen
Längd: 167 typ
Skostorlek: 41-42
Hårfärg: blondie
Är du kär i någon: jag tror det
Önskar du att du bodde någon annanstans: absolut
Tänker du på självmord: vem vet :)
Tycker andra att du är attraktiv: jag skulle inte tycka det
Vilket shampoo använder du: lite olika
Vilken parfym använder du: mexx
Vad är du rädd för: ensamheten
Gillar du att tvätta: nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: nej, huvva!


SENASTE...

Film du hyrde: nån skitfilm tillsammans med Rikard
Film du köpte: Torkel i knipa
Låten du lyssnade på: Svenska Hjärtan - Lasse lindh
Låten du hade på hjärnan: Meet me halfway - black eyed peas
Låten du laddade ner: Above and below
Personen du ringde: pratar med Sofi nu
TV program du tittade på: One tree hill
Personen du tänkte på: rikard..

FAVORIT...

Mat: kött
Låt: Wouldn't it be nice - The Beach boys
Sak att göra: se one tree hill
Sport: ridning
Dryck: vatten och vin och cola
Kläder: mina enda byxor som passar
Film: Titanic och Pearl Harbor
Bil: Chevrolet Bel Air 1957 röd lr svart

ANTAL...

Gånger du varit kär: 2 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: för mycket
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte, för mycket antar jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: oj, två kanske
Ärr du har på kroppen: vet inte

SENASTE...

Bok du läste: Dear Nobody men är inte klar med den än
Personen du fick mail av: bara reklam och rikard
Personen du fick brev av: paket avi
Personen du fick sms av: Rebecka
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: haft lektion
Var det kul: verkligen
Hur tidigt stiger du upp: typ 20 över 7
Gillar du att slåss: jag tror nog tyvärr det
Vad ska du göra ikväll: Rida

Är du seriös: oj ingen aning
Vad är du allergisk mot: inte vad jag vet
Var har du ont: ryggen och nacken
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer:
Favoritserie: One Tree Hill

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker!
Gillar du ketchup: jajamen
Är du glad nu: nej
Var du glad igår: nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jopp
Vad dansar du till: dansband och liknande
Stockholm är: stort
Göteborg är: vill jag besöka i helgen
Kan du sjunga: haha inte precis
Mer värt än guld: vänner och min familj
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, Thailand, Grekland, Västindien, Kanada med mera
Ska inte bli skoj: skola och regnet
Sparar till: min dröm bil ♥
Väntar på: sommarlov
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej. :) Nog skulle jag kunna göra om din blogg, om du inte har jätte bråttomt med en förändring för jag skjuter upp sånt ganska mycket. Men adda min msn så tar vi det där. [email protected] (:

2010-05-17 @ 18:36:04
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0