Went to a dance, looking for romance

Idag har varit en ganska lugn dag, men inte så mycket tid inne och så. Jag sov som en gris till 1, hur skönt och efterlängtat som helst. Sen var det gröt och körde lite skoter med lillbror min. Fick även finbesök av Mia och Tekla, självklart Jonas och Ulrika också. Så vi fikade lite när även Erland och Id kom förbi. När allt lugnade ner sig körde vi till Jäckvik, för att kolla upp lite saker. Rätt mysigt faktiskt, bara jag, mamma och pappa.
Väl hemma igen fick jag äntligen min efterlängtade korvstroganoff! Fast jag fick tillaga den själv.
Var och sa adjö till valparna, ja dom åker ju nu! Eller två åker imorrn och resten nästa helg eller nå liknande, gått till korsningen med mamma trots ett ont ben, suck. Så nu är det allt utom bra!

(Tips; Rebecka, om du inte vill veta för mycket av nästa avsnitt ska du inte kolla för långt ner!)
Har haft allt för mycket fritid sen vi kom hem så jag har för det första hittat detta,

The Beach Boys spelar i Västerås under Power Big Meet. Det skuller vara riktigt jävla kultkul att gå på. Någon som vill följa med mig?! Finns biljetter på ticnet, 429 kr och då får man se Sven-Ingvars också!




Nästa sak jag hittat är bilder från nästa avsnitt och jag blir bara så nyfiken att jag döööör!






Haley dör inte! Mitt liv är räddat och kommer Julian och Brooke att gifta sig i fjällen eller vad händer?! Jag kan inte bärga mig tills tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men värt att inte be mig kolla när du ändå skickade de på sms :P

2010-05-14 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0