I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately

Har skrivit två tidigare inlägg idag men min dator blir ju knäpp på skolan. Tacka vett ja hemma! Då kan man ju i alla fall lita på internet. Nu har jag långhelg och långledigt. Eller jag jobbar på lördag så jag blir fast i lilla Arjeplog. Men kanske lika bra med tanke på hur min börs ser ut just nu.
Känns bara riktigt tråkigt, helgen kommer att spenderas med boken Dear Nobody som ska läsas i engelskan och den ska även spenderas med min uppsats om min kära Bel Air så jag kan lämna in det till ekatarina någon gång! Finns det tid ska jag även försöka med The Leader men det ser mörkt ut :) Det vilktigaste helgen kommer innehålla är motion och motion. Jag måste ner en storlek till innan det lönar sig att börja köpa nya kläder, för dit ska jag och där ska jag stanna. Så det så! 

Nu funderar jag på en paus och titta på det senaste oth avsnittet igen eller leta reda på cougar town, ja jag måste ju hitta något annat att se när oth tar slut nästa vecka. Någon som ska gråta med mig?



Det kan inte vara sant?! Jag vill ha tillbaka den gamla kära Haley innan serien tar slut! Jag vill inte att mina efterlängtade avsnitt ska ta slut och jag är livrädd att tappa ljuset igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0