Tonight we make our dreams come true.

Det blev ingen glass med Ulf idag, det regnar. Eller regnade i alla fall. Så jag har sett igenom de 4 första avsnitten one tree hill idag. Jag ska smita iväg och alla avsnitt en gång till hos Petra under helgen iaf.
Jag har gjort ett försök till att städa mitt rum men det gick lika dåligt som allt annat gjort idag. Mamma har bjudit på bränd pyttipanna, det är riktigt äckligt!
Och jag sitter här med känslan av att någon sliter hjärtat ur kroppen, jag förstår inte varför allt ska vara så otroligt komplicerat och svårt.
En känsla fylld med hat, ilska och sorg väller över mig och hur mycket jag än försöker kan jag inte släppa den. Desto mindre kan den släppa dig, vad är det för mening med allt egentligen?
Eftersom det inte finns någon mening med något så är det väl onödigt, men kanske skulle vara skönt med ett betyg i engelska b så jag ska börja läsa Dear Nobody nu och ta en dusch på ett tag.


Kommentarer
Postat av: pingglan

SV: Okej, jo det är trist om ingen kommenterar. Då måste man ju skälla lite på läsarna >:)

2010-05-15 @ 11:11:06
URL: http://pingglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0