Peyton Marie Sawyer = PMS



Nu förstår jag mitt dåliga humör, att jag inte tänkte längre! Jag läste för ett tag sen en krönika där en tjej skrev om veckan innan mensveckan. Jag har aldrig någonsin hittat sådan trovärdighet i en tidning som då! Allt hon skrev in i minsta detalj om smärtan, sötsuget, humöret och orken stämde in till punkt och pricka! Det värsta enligt mig är det hemska sötsuget jag får, jag kan inte säga nej till en godis och mammas kakskåp är det absolut farligaste som finns!
Och det förklarar ju mycket, har nämligen lyckats äta en piggelin, en halv chokladboll, två tårtbitar och en nogger. SJUKT! Jag har inte ätit så mycket sötsaker sen julafton, just därför borde mens avskaffas. Eller det är en av anledningarna i alla fall.
Så en varm dusch på mina menstankar satt riktigt fint, så nu ska jag lägga mig och titta på One Tree Hill med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0