Lådbilsrally och massa gamla minnen

Man kan ju verkligen snacka om att de där fysikprovet gick riktigt åt skogen! Har jag riktigt tur så fick jag ett G i alla fall, men det vet man ju hur det brukar gå. Men nu är jag i alla fall färdig med all grafisk bild också, så otroligt skönt att det kan ingen förstå! Har varit och kikat på Johans kultur dag idag och varit allmänt sur, eller rättare sagt arg. Vad lever vi i för jävla cpvärld?! Åh, jag blir så jävla förbannad så jag tror jag spricker!!!!


Jag och Petra lyxade till med en promenad och en piggelin, sjukt gott!

Lillbror hade kulturdag så jag hade nostalgi med Pernilla som sällskap :)

Johans lådbil, även kallad vita faran

Fint väder, tråkigt bara med all is som är kvar. Jag vill bada!

Det är i alla fall sjukt mycket vatten i akkelisbäcken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0