It's raining men...

Snacka om att jag är lyckad! Jag som skulle plugga inför fysiken imorrn, jotjena. Jag har ju lyckats glömma boken i skåpet. Jag blir galen på att det aldrig ska gå bra för mitt lag!!
Och inte fick jag något pluggsällskap på kväll heller, snacka om tråkigt. Inte ser jag någon motivation till att översätta mönstret klart heller. Blä, kanske om det skulle bli lite finare väder att man skulle se lite motivation?

Händer det något roligt i helgen? Eller är det bara råpluggning som gäller?
Jag vill i alla fall åka till mellis och titta på Olivias drömtoyota, ingen som känner för att köra dit mig måntro? Och på lördag är det min sista lördag på museet, skönt men tråkigt i plånboken! Roliga saker för plånboken är löner :)

Den är ju i alla fall tvådörrars..!


Kommentarer
Postat av: Olivia

vi kan ju ta en sväng till mellis efter majas partaj? :)

2010-05-28 @ 18:00:07
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0