It keeps me here, when all I wanna do is go..

Jag har nästan ont i magen av nervositet, jag vill inte ha utvecklingsamtal imorrn. Är det något jag inte klarar av är det skolan. Jag har sämst mentor och jag hatar alla kurser med honom. Men vad gör man?!

Jag har i alla fall varit jätteduktig idag, förutom dom 30 länger jag simmade tidigare idag med Annette så har jag även ridit ut på lilleBill och gått en promenix men Annette. Fast har även varit till farbror Erland som fyller år idag, där jag fick tårta och det är ju inte det nyttigaste. Men nu måste det vara klart tårta på ett tag va?!
Eller kanske bara till fredag, karljäveln ska ju till och fylla år han också. Måste det vara så mycket gotta runt en hela tiden. Jag får nog öka min motion ännu mer om jag ska fortsätta såhär!

Nu ska jag sova snart, med min nya favorit låt från den underbara filmen Never Back Down. Såg slutet på den i natt, otroligt bra film. Trots att jag inte tycker om boxarfilmer så var den där skitbra.
Puss och god natt, du gör så jag får fnatt. Ja hela min kropp spelar mig ett spratt...
Jag blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0