Because the drugs never work.

Ojojoj, så sjukt bra One tree hill var. Hur kan dom sluta med det så snart?! Jag ska stämma dom eller något om dom slutar göra serien. Något mer jag ska stämma är den som kom på att fundera och tänka. Förstå hur enkelt livet skulle vara om man aldrig tänkte och tyckte. Nä usch vad världen är dum i huvudet och jag kan fortfarande inte släppa något. Jag blir aldrig klok. Eller kanske som Eddie sa, Jag blir aldrig riktigt vuxen jag.
Nu ska jag och mitt illamående, trötta kropp och huvud försöka ha engelska med våran toppen lärare!

You're a song, written by the hands of God
Don't get me wrong
'Cause this might sound, to you a bit odd.
But you own the place where all my thoughts go hiding.
And right under your clothes. Is where I find them.


Så sant så. Men visst ser det gott ut med jordgubbar och en grogg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0