Because I know that's weakness in your eyes

Ojoj, vad jag är duktig! Eller?! Ajja, jag kan ju i alla fall få känna mig lite duktig idag.
Jag klarade engelska läs och hörförsåelsen trots att jag sov mig igenom provet. Duktigt! Jag har hjälpt Jasmin med matten, om hon fattade något, ja det är en annan femma. Det tvekar jag på! Jobbar just nu med engelska, ellar ja. Jag har en paus. Sen blir det nog att kolla igenom biologin och ta en promenad. Får se hur länge "lilla" är kvar.
Det känns roligt, men ändå dyrt att jag inte kan ha mina byxor! Jag har letat fram nå gamla byxor, men till och med de är för stora.
Någon som har något roligt på gång i helgen? Jag orkar inte sitta hemma, men jag kanske borde vara nykter?!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande med Jasmin som är godisgalen!


Kommentarer
Postat av: Jenna.

Du får gärna ta den, men kvalitén sög eftersom den var telesynkad! :(

2010-05-12 @ 09:24:05
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0