Atomkärnan A = N + Z

Är riktigt trött idag också, det är tragiskt. Hur mycket jag än sover är jag fortfarande trött. Suck!
På söndag hoppas jag på att få en dag att sova ut igen, eller ja. Kanske inte blir så heller? Det ser jag väl då, jag ska nog inte planera något för det blir ju aldrig som man planerar..
Det är ganska lustigt, jag blev nyss än en gång kallad Mikaela. Men vars finns likeheten?! Jag hittar i alla fall ingen och ändå blandar allt för många ihop oss.. Knepiga värld (:
Nu ska jag fortsätta med den här skitfysiken, (vi har prov om en vecka!!) och titta ut på de gråa och trista vädret utanför fönstret. 
 
Veckans låt från One Tree Hill, texten är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0