Happy Birthday!

Okej, så länge kunde jag hålla mig. Nu låser jag upp bloggen ett tag, har istället raderat de jag skrivit under tiden det varit låst.
Tror det är bäst så!
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit och träffat syon och tittat lite på vidare utbildningar, vad man blir och så. Så jag ser väl hur det går med min arkitektutbildning i framtiden.
Har även varit hos världens finaste Tekla och Maria som bjöd på tårta, eller det var Ulrika som gjorde det. Men det var Teklas födelsedag och Mias(Maria) i söndags så dom fick nå paket med Hello Kitty saker och sprayfärg till håret. Dom blev helt överlyckliga!
Nu tycker jag att det är dags med en dusch, en film och ett samtal till min underbara pojkvänn. Hoppas min klänning kommit nu då!



Världens gulligaste Mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0