You walked away in silence..

Suck, snacka om att engelskaprovet gick åt skogen!
Ja det mesta gick nog åt skogen, jag somnade på spanskan och svenskan, det är inte alls roligt att vara förkyld. Efter jag hade varit och mockat skakade mina ben av utmattning.
Jag har nyligen ätit middag och ligger nu utslagen, tillsammans med världens bästa Ozzy i sängen. Vi ska skriva lite livskunskap som ska redovisas imorrn. Sen kommer världens bästa karljävel. Synd bara att världens bästa Bultsyster lämnar stan samtidigt som han så då blir man ensammen över en vecka. Usch, känns riktigt jävla drygt.
Men dags att göra nå läxa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle fått följt med! :(

2010-03-23 @ 19:59:49
Postat av: Anonym

ja verkligen! :(

2010-03-24 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0