det bultar och det bankar

Idag har jag haft en riktigt kort dag, slutade vid 10! Skönt :)
Sen har vi varit och ätit, sovit och nu är vi på stugan där vi har färgat håret på oss alla tre. Ja Rikard fick slingor medan jag och Rebecka ordnade utväxten.
Känns skönt att det verkar vara en lika lugn dag imorgon. Men tråkigt att jag ska måsta jobba på lördag och inte kan följa med dem imorrn till Övik.
Men livet är hårt ibland, och det måste tas ännu hårdare. Men just nu hoppas jag mest bara på att förkylningen ska gå över någon gång och att jag ska få påsklov någon gång och att det ska bli maj!
Nä, dags att börja dra sig hemåt för en hostande och halverst sömnlös natt, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0