Summer goes on....

Livet är bra konstigt, men det är väl inte meningen att man ska förstå det. Just nu sitter jag hemma hos Rikards mamma och väntar på att min käre man ska hitta sladden till tvn så jag får se filmen någon gång. Till filmen ska det serveras vin och sex. MUMS! :) Imorrn ska jag till brux kl 9, känns mindre lockande men mer lockande med en lunch där. Med sällskap av Rebecka och mannen, hon som dessutom klarat körkortet. Vilket lyx!! Men det betyder ju att hon är helgens fyllechaffis.
Synd att livet går så fort förbi, idag är det redan torsdag. På söndag natt bär det av hem till Arjeplog, suck. Men det kanske bara är bra. Ja ska fiska, rida, greja inför bröllopet och gå på mammas bröllop. Oj vad jag har längtat till den dagen :)

Men nu verkar han ha hittat den, eller så har han gett upp?! Film blir det nu i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0