Skaka ruumpaaan!

Okej, efter många timmars om och men så verkar i alla fall hälften av världens alla problem ha löst sig. Tänk om jag skulle fundera så här hårt ofta, då skulle det nog aldrig vara krig i världen och jag skulle alltid ha nya kläder och vågen skulle inte ens veta vad övervikt var. Men tyvärr är jag nog för dålig på det här..
Idag har vi haft uppdragsjakt för 3orna, både positiva och negativa reaktioner. Nästa år ska det förbättras en hel del i det för kul ska vi då verkligen ha innan vi tar studenten!
Igår blev det i alla fall en utekväll på Nya och hos Olivia, mysigt och trevligt med studentvecka fast samtigt sorligt med tanke på att man aldrig mer träffar de flesta.
Iof så dessa 3or(minus Mikaela) är inte de jag umgåts mest med i mitt liv, men det känns ändå sorgligt. De har ju alltid varit där både på gott och ont.


Min enda bild från kvällen som dessutom vart på fel kant?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rotera bilden? blondin..

2010-06-09 @ 00:42:23
Postat av: blondin

men daa tro du ja orkar med nå sånt?! :O

2010-06-09 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0