Ingen bor i skogen

Nu sitter jag äntligen hemma, hemma i Johans rum. Vi har precis sett det nyaste avsnittet av Ingen bor i skogen. Snacka om underbart program, jag är fullständigt förälskad i Jens Persson som han kallar sig i serien.
Idag har jag bara sovit bort hela dagen, fullständigt onödigt. Jag hade ju tänkt hinna spendera sista timmarna med min käre man bättre än sovandes.
Men allt blir ju inte som man tänkt sig, som till exempel så är nu Ulrika sjuk så jag får ha Olympos hela veckan nu också plus nästa vecka. Under midsommar har jag även vackra Ludwig :)
Imorgon klockan 11 ska jag plantera mitt feta arsle på körskolan så jag får pärmarna bortgjorda någon gång och kan studera vidare hemma istället. Ska sedan vandra vidare till Ulrica här ute i Racksund och förbereda för pållens ankomst :)


Jens Persson, god lyssnare och nybliven särbo. Ofrivillig innehavare av mycket "egen tid", något han valt att spendera på byggandet av sitt hemmabiosystem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså ha du ångra dig än en gång om midsommar?

2010-06-22 @ 08:57:27
Postat av: Camilla

Ja, full och glad kan man ju känna sig rik, men har inte råd med nån resa någon stans

2010-06-22 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0