I drink more than you do, I party harder than you do and my car is faster than yours too!

Eller i alla fall snabbare än rebeckas kanske om jag har tur.
Just nu sitter jag och nynnar på lite pink, var ett tag sen man lyssnade på hennes musik men kan inte säga annat än att den fortfarande är bra.
Jag har inte orkar blogga på ett tag, men idag kommer i alla fall Moster Mimmi, Mac och Kusin Nelly. Så mitt rum måste skynda sig att blir städat.. Dessutom har äntligen vackra Olympos tagit sig hit och stackars Ludde har tappat en sko och är öm :(
Men var i alla fall ute på en riktigt efterlängtad ridtur igår och idag blir det en ny. Som jag har längtat :)
Hade en väldigt lugn midsommarhelg samtidigt som det var lite tråkigt hade jag väldigt trevligt. Helgen spenderades med Jasmin, vi gjorde nog egentligen inte så mycket annat än att åt och snacka skit. Haha. Dock var det synd om en vän till familjen, hans mamma dog under helgen. Lördag eftermiddag skjutsade mamma ner honom till Piteå där hans mamma låg. Stackaren.

Nä, nu är det dags att byta ur Rikards kläder till mina egna och börja städa någon gång så man får göra något roligare!

So what, Im still a retard. I got no IQ cause I don't need it tonight.
And guess what, Im having more fun, now when it's gone!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu vill jag se bilder från bröllopet!

2010-07-04 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0