För att ni finns

Nu är Rikard äntligen här, jag måste säga att jag tycker lite synd om honom. Igår råkade jag klippa honom, blev lite kort men samtidigt så blev det ju bättre än det flera milslånga han hade tidigare :)
Egentligen borde jag skriva en stor uppsats om en stor ledare men jag kan inte komma på någon. Det måste vara tråkigaste uppgiften jag någonsin fått?
Sen förstår jag inte hur jag ska skriva min analys i svenskan heller. Nu vill jag bara ha den 11 juni, en cider och solsken!

Men med min tur blir det spöregn den 11e! :))
Jag vill åka till övik över huvudtaget men det får nog vänta den här helgen, hur sugen jag än är så känns det mer värt nästa. Det tråkiga är bara att jag inte är 18, men det har jag aldrig tidigare dött av så förhoppningsvis ska jag inte dö nu heller.

Nu ska jag och Sandra göra nationella på engelska, helt jävla världelöst!

Rekordelig Jordgubb-Lime cider är enligt mig sommarens cider, hur mycket somrigare kan det bli?! Dessutom kostar de inte shortan av en.
Kommer ni på någon ledare så kontakta mig!

Kommentarer
Postat av: DU VET VEEEEEEM

Skriv om nån stor hells angels ledare eller nått sånt. rätt intressant ändå, + att man kan köra med den att det inte finns så mycket info eftersom dom vill hålla sig så anonym som möjligt och alla brott dom begått inte står ;)

2010-06-01 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0