You can hear the music in my head

Livet är brano konsitigt egentligen. Sitter i Bults pickupp, vid hans mini dator i Gränserå där han och Rikard hämtar mustangen. Har varit helt orkeslös hela dagen i alla fall. Är inte så värst pigg just nu heller men det är ju som bara att gilla läget. Vart bara så satans myggit så jag gömde mig i bilen.
Har köpt en ny bikini idag, inte alls den jag ville ha och alla jag hittar är bara skitful! :( Så det fick bli en ganska ful istället. Men bättre än ingen kanske?
Jag som hade velat se torgny melins i morrn kanske inte missar så mycket, dom spelar i härnösand på torsdag. Så det är väl bara hålla tummarna?!
Det har redan börjat mörkna här, hemma var det fortfarande lika ljust ute än. Suck, jag längtar nog fortfarande hem..

Nu hör jag att det mullrar ur V8an i garaget. Kanske dom äntligen är klara? Det svider så förbannat, Rikard spillde massa bensin på mitt ben och i min sko :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ä hemma en vecka till då, de är ju länge tills du börjar jobba :P

2010-07-10 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0