Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty.

Eller hur?! Inte alls mycket grönare än hemma och inte är tjejerna här vackrare än Tekla och Maria.
Trots att jag just tagit mig hit kan jag inte undgå att längta hem igen. Jag kanske inte passar här trots allt. Jag längtar hem till Torgny Melins spelning på lördag. Jag längtar till Olympos och Ludwig. Men mest av allt till Ozzy. Hur ska jag klara mig 5 veckor utan de där?
Inte gjorde det saken bättre att vi såg klassfilmen igår heller, jag saknar verkligen Andree. Jag saknar Tommy. Jag saknar Elias. Jag saknar speciellt Elin...
Nä, dags för terapi tv så jag inte kraschar ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0