Sommaren är kort men nu är den här.

Som det kanske är märkt så har jag inte orkat blogga så mycket, men det har inte funnits tid till det. Har varit massor med förberedeleser inför bröllopet och sanslöst med folk överallt! Nu är allt som punkterat. Alla utom mormor och morfar har åkt hem. Ganska skönt men samtidigt lite tråkigt, hade gärna spenderat lite mera tid med min kära moster.
Rikard han ligger just nu och sover, den slöfocken. Vi har en helt egen stuga och det är nog omöjligt att förklara hur skönt det är. Ingen som springer in och ut hela tiden och inte en massa folk som kommer och väcker oss hela tiden.
Har tyvärr inga bilder från bröllopet, men det kommer med tiden. Dom ligger på kameran och har inte orkat lägga över någon.
Från en helg till en annan, så det är ju så sanslöst mycket som händer till helgen. Västerås, Gatufesten och Silveryran. Vad säger du Rebecka, ska vi inte dra till Västerås?!
Det bär i alla fall av till Övik på onsdag eller torsdag, inte bestämt än. Jag som är så töntig är dessutom sugen att gå på djurparken! Haha

Nä dags att väcka upp slöfocken till man och kanske ut och rida en sväng. Förästen så red Rikard igår igen. Minns ni första gången, bröder? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ville se bilder ju :(



haha ja de va kung, på roooompis

2010-07-06 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0