Im just a dreamer, I dream my life away...

Gårdagen var en riktigt bra dag måste jag säga och början på denna var inte heller så pjåkig.
Vi han med att åka till köra Gokart i 24 minuter. Det kostade Holm och Rikard 1000 kr, usch inte billigt! Sedan var jag och Rikard och såg nyaste Shrek filmen, Nu och för alltid tror jag den hette. Jag älskar Shrek, som Anne-mari säger "Det är en metasaga". Helt ofatbart tråkigt att hon slutat, verkligen bästa läraren på skolan!
I alla fall så efter filmen hade vi fått ett sms om att Holm och Terése hade hyrt en stuga i Mosjön och undrade om vi inte skulle komma och dricka en öl där med dom. Så när vi la oss kring 2 i går natt hade vi druckit nästan 1 och en halv liter bacardi och sen hade det gått närmare 10 öl och cider, spelat minigolf och ätit jordgubbar. Konstigt att vi inte var med bakis än vad vi var, förutom Holm då som blev tokdålig.
Dagen idag började med glass och bad på paradisbadet med samma gäng, sen en fet och flottig båtpizza på san marino, mums. Har varit en riktigt lugn kväll sen dess.. Jag, Rikard och Bult började se Men In Black, men Bult fick sticka och agera taxi igen.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på all radiomusik jag hört i veckan när jag jobbat. Jag kan inte låta bli att tycka om vissa låtar. Som till exempel I'll be dancing on my own med Robyn.
Har tidigare idag drömt mig bort i cypern dessutom. Mysigt värre! Jag vill åka till Ayia Napa, hur vackert som helst, varmt nästan året runt och waterworld finns där! Men helst av allt vill jag min Ozzy och i mina drömmars värld äger jag nu min shetland sheepdog.  

Det var väl inte förbjudet att drömma, trots att det aldrig kommer bli verklighet?!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

veeeem ha vare på water world då ;)

2010-07-25 @ 01:35:31
Postat av: Anonym

veeeem ha vare på water world då ;)

2010-07-25 @ 01:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0