And now I'm cold as stone

Så satt man på skolan, har hunnit gå en hel seg skoldag. Sjukt drygt! Egentligen borde jag inte sitta här, borde göra engelska men alla vet nog hur lätt det är att skjuta upp skolarbeten ett tag. Nog för att jag skjutit upp det alldeles för länge, men det känns inte som det spelar någon roll just nu!
Hade en ganska rolig teori lektion på stallet igårkväll, där vi fick göra en planering över vad vi ville göra under den här terminen. Så vi har lagt in både western och det nya working equpment vilket känns otroligt spännande och roligt! Någonting mer som är roligt är att jag och Hanna Å kommer ha ansvaret över Ludwig i en och en halv månad eftersom Åse jobbar så pass mycket!
Det är riktigt tur jag har stallet och Åse!

En varm känsla sprider sig i magen, och jag ler. Ja, jag ler fortfarande när jag tänker på dig. Precis som om jag vore den sol som sken. Som den sol jag en gång sa mig vara, trots att det kanske inte alltid verkar så. Men du får mig alltid till den solen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0