tomorrow when you wake up all your problems are back to stay

Så satt jag här igen, har ikväll varit till Moa en sväng. Såg en film och så, när vi skulle åka och handla chips och dricka hade vi dock inte alls någon tur! Alla jävla affärer var stängda och klockan var fan inte ens 8! Som tur var så hade hon lite chips hemma, vilket räddade min dag!
Har även hunnit vara till Ludde en sväng, vilket var efterlängtat! Insåg inte hur mycket jag saknat honom förns jag såg han!


Det gick fort, helt plötsligt hörde jag det där gnisslet jag väntat på. Hjärtat var i halsgropen, men lugnade mig så gott jag kunde eftersom jag inte var ensammen. Hjärtat bultade fortfarande fort men jag lyckades ha ett normalt ansiktsuttryck och det var nog trots allt bara jag som reagerat på det hela. Så allt fortsatte som vanligt, tills vi var ovanpå huset. Tittade ner för väggen, där bar det av och hjärtat var, om möjligt, ännu högre upp i halsgropen. Hur mycket jag än höll emot så hade jag huvudet så högt upp det bara gick, det tryckte ordentligt!
Helt plötsligt sa det bara pang och jag stod på kajkanten som var gjord precis som en gammal gågata, jag var otroligt omtumlad, kunde inte sluta skaka och gråta. Så vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: rebecka

så gåre när man åker me tomas, eller vem de nu va som körde :P

2010-01-06 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0