Försvinner med röken som stiger mot skyn.

Jävla måndagar! Dom är nästan lika hemska som söndagkvällar, ja det finns nog ingen dag man har samma ångest som just söndagskvällar. Varför lär jag mig heller aldrig, kanske är något vi inte ska lära oss heller?
Jag sitter och försöker skriva om vargen, dessutom är jag klädd som skogshuggare. Ja, det är ju maskeradvecka just nu. Det är vackert väder, skola och jag måste sitta inne. Fast antagligen är det lika bra att jag måste gömma mig inomhus just nu. Är något slags sjuk som jag inte kan sätta fingret på vad, inte alls kul. Speciellt när jag inte heller har tid till något sådant!

I går var vi uppe i vogga och körde skoter, det blåste något se jävulskt och snöstorm när vi åkte upp på fjällen. Det var nästan en marddröm att köra i och allt var bara vitt. Ja, man såg knappt nästa pinne framför en. På vägen ner däremot var det helt underbart väder, det blåste fortfarande lite med det märkte man inte när man inte stod stilla! Så jag tyckte att det var en ganska bra tur överlag, bara så slut i hela kroppen och huvudet vilket jag varit hela helgen.
Ja så virrig som jag var på jobbet i lördags var det länge sen jag var!
Ajja, dags för fysik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0