Ljuvliga snö

Helt otroligt, Linda var trevlig för första gången den här terminen?!
Jag sitter på hennes lektion nu och det känns verkligen som hela huvudet ska sprängas. Jag vill bara sluta, gå hem och lägga mig i sängen med en karta alvedon. Men det finns ingen tid för sån lyx..
Kanske jag får skylla mig själv som både hoppade Nellie, tränade med Rebecka och sedan avslutade träningspasset med en lång promenad, långt efter midnatt var klockan innan vi ens la huvudet på kudden. Och nog vet nog de flesta hur det är när vi sover tillsammans.

Igår var en kväll fylld med drömmar sen barn, vi rullade på vägar, påsar som vi försökte åka på. Stora planer på snögrottor. Just nu är det nog det enda jag vill, göra en stor snögrotta och inte krypa ut förns den tinar fram.
Jag vill vara tillbaka i barndomsdagar, eller förvandlas till en björn. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0