Yeah! We bring the stars out, we bring the women and the cars and the cards out

Igår blev det en toksväng till Rättvik för att se på crusingen. Det är ju helt underbart, önskar att man kunde stannat hela natten men kring 10 rullade vi tillbaka igen mot Ö-vik och var hemma i natt kring halv 4. Kanske att jag var nå trött när jag klev upp för att gå på jobbet? Sanslöst! Så nu har jag varit superduktig och gjort ännu en fas på körkortet. Det närmar sig med stormsteg.
Ikväll har vi varit och ätit kladdkaksmuffins hos Mikaela och Anton, varit till Ompan och fått sig en dusch efter som det var någon som inte ville komma när jag ropade på henne och självklart skulle hon stå läääängst ned i hagen, suck! Dessutom har mamma och pappa hunnit träffa Leif och Vibeke, de bjöd på middag när mamma och dom passerade. Så jag har även fått en ny tröja av min mamma som jag tycker mycket om!
Nu ska jag i alla fall göra ett försök till att sova, så jag inte är lika död imorgon och jag hoppas på lite trevligare väder.


Önskar jag hade en sån vacker pärla här att köra när jag har klarat mitt körkort ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0