en dag i solen

Igår var en vacker dag, trots att höstens kännetäcken har hunnit börja visa sig här. Tråkigt men sant.. 
Sov som vanligt bort halva dagen och efter ett besök hos vackra Ludwig begav jag mig in till stan, Oj vilken stad vi har va?!, för att vara med Olivia. Fick utväxten tillfärgad och åkte min första sväng med Maja som chaufför ;)
Mysigt var det, men jag kan lova att det var lockande med pizza när de andra åt middag och jag sörplade på min vaniljdrink med kanel i. Vad gör man inte för skönhet och lycka?! ;) Eller ja åtmindstånde för självkänsla och självförtroende.
Idag är det en lika fin dag som igår men ska tillbringa den med körkortspluggning, panelspikning och loppis i mellanström ikväll. Det finns saker som är betydligt roligare, men snart är det skola så kanske lika bra att göra skittråkiga saker så skolan är likvärdigt tråkig?


Otroligt vacker

och förmodligen min nya "ridskolehäst" i höst :)

Fintväder i ett fint arjeplog med fina vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0