Slutet närmar sig

Så var jag tillbaka i min säng efter en halvlång dag. Har hunnit jobba, varit till farmor som fyller 70 i veckan och även hunnit träffa en efterlängtad Annette! :)
Vi gick spångarna i det fina vädret och eftersom jag har syndat idag kanske det var välbehövt också.
Det jag kan glädja mig med i alla fall att på tisdat är det en vecka kvar! Men det kan hända att jag fortsätter, det beror helt på vågen. Så egentligen beror det väl helt på mig själv och hur mycket jag rör på mig ;)
Igårkväll var hundarna helt sanslösa så nu har vi ett märke i vårat nya golv och en trasig gryta. Dessutom kan jag lova att jag hade en väldigt fisig Ozzy under sängen i natt, suck!
Men nu ska jag försöka ta tag i den där jävla körkortsteorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0