Skoltrött, redan? Igen?

Så var skolan igång på allvar. Usch, det känns inte alls roligt.
Från att ha varit helt chill schema till att vara helt världelöst. Man kan ju fundera på hur många historialektioner jag kommer vara närvarande på så länge mitt schema ser ut som det gör. Jag blir så arg när dom flyttat svenskalektionen som dom gjort.
Jag är dessutom så trött eftersom jag inte kunde sova i natt, det var antingen för att jag och Rebecka somnade när vi skulle se Bröderna Karlsson eller för att jag var så lycklig i natt när jag skulle sova. Jag kände mig helt nykär och nu längtar jag så tills Rikard kommer hit.
Men nu ska jag och Ulf spela nått spel. Kanske det får mig på bättre humör för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0