Hur vet man om en blondin har haft en dålig dag? -Hon har en tampong bakom örat och vet inte var hon har sin penna.

Ännu ett meningslöst inlägg, men detta är ett gladare i alla fall. Jag fick nämligen mitt lönebesked idag och det var mer än jag räknat med. Sedan har jag även fått veta att mitt körkort är 2000 kr billigare än jag räknat med. Det kostar alltså bara 920 kr, Johans traktorkort är dyrare! :) Och för cirka 40 minuter sedan ringde Rikard, då hade han passerat arvids. Det betyder att han strax är här. Snart kommer världens sötaste Tekla och Maria.
Jag kan ju se fram emot en bra eftermiddag/kväll i alla fall. Enda tråkiga är att jag måste ta mig på en liten promenad! Nog för att jag var smart nog att promenera bort min ilska över schemat, och fort gick jag. Det tog inte länge för mig innan jag retat upp mig ordentligt på ändringen.
Dessutom kan jag inte bärga mig för alla pengar jag och Rebecka kommer tjäna på vårat projektarbete. På tal om henne, igår gjorde vi ett snyggt inbrott på nya som jag glömde berätta om. Jag måste sett jävligt smidig och snygg ut när jag klättrade in genom fönstret som vi fick öppna med kniven. Ja det var ju en smart blondin som hade glömt nyckeln i Racksund.
Blondiner.... Suck.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0