Hopp och galopp

Jag känner hur positiv syn jag har fått på det mesta nu, riktigt skönt! :) Idag har jag hunnit med en hel del, varit på skolan, övningskört, hjälpt till att riva ett garage, gått elhjuspåret och pluggat matte och körkortsteori. Jag har idag fått hem skrivnings och körnings datumen i brevlådan. Fy jag känner mig nervös redan idag när jag trycker på rätta knappen, hur blir det inte den dagen?! I helgen har jag Ludde hela helgen så jag ska låna med mig Rebecka som ridlärare någon dag när det är lite folk på stallet. Knäppa vackra häst, har riktigt träningsvärk idag från ridpasset igår. Men det är ju som sagt den enda härliga värk!
Nu ska jag dricka lite svartvinbärs the och titta på tv innan jag ska ge mig på C fasen ännu en jävla gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0