Från kylan in i värmen.

Så har jag kommit hem och hunnit landa, skönt!
På vägen hem passerade vi både farmor och pappa, båda blev nog lika glad för vårat besök. Rikard lyckades dock köra en spricka i en av sina fälgar, tråkigt men billigare än puktering i alla fall :)
Men jag kan lova att vi hann vara riktigt hungriga, man är ju inte så sysselsatt när man åker bil så.. Menmen vi lever ännu och igår lyxade vi till det med lite kyckling, det tråkiga var att kycklingen inte var lika god som vi föreställt oss men det kanske vi fick ta då. Det var ju inte hela världen. 
Dagens mistag var i alla fall att ta en titt på schemat, tror inte jag har haft så dåligt schema tidigare. Men jag får väl försöka se det positivit och jag har ju faktiskt en hel del IG ämnen som jag då hinner ta igen kanske.
Har idag fyndat 7 svarta tallrikar och ett bord på loppisen där jag även träffade Tekla och Maria, dom är så sanslöst söta! :)
Det tråkigaste med att vara hemma igen är vädret, det känns att hösten är här redan. Visserligen är luften det härligaste man någonsin kan andas in men tyvärr är det ingen riktig värme. Riktigt tråkigt att sommaren är slut..
Jag ska i alla fall plocka hjortron i morgon om jag orkar, äckligt kan jag lova. Men dyrt, mycket pengar :) Nä kurr kurr i magen dags att sörpla i sig en grönsakssoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0