Efter många om, men och fjädrar

Jag kan ju inte säga annat än att jag är avundsjuk på fröken Wågström som snart åker till Övik. Förra året var jag också påväg dit. Jag och fröken Sjöberg åt hamburgare i hamnen, bara var i solen och mådde gott.
Det hann också bli en sväng med snyggstjärts Göran, fast med fröken W. Jag minns inte så mycket mer vad vi gjorde egentligen, men jag minns att det var roligt och jag minns även att nästa dag grät jag i hamnen. Jag minns också att det var första gången jag sovde hos Rikard. Första gången jag vaknade upp hos honom, ojoj. Vilken helg. En sån där helhelg. Men tänk att det alltid blir fröken W som får ta hem vänner för att para ihop dom med andra.
Det var även denna helg Mikaela blev en mördare. Mördar Mikaela.

Jag har ju i alla fall fina minnen kvar



Kommentarer
Postat av: Olivia

"nästa dag grät jag i hamnen" - låter som en bok, eller nåt poetiskt!

2010-04-29 @ 22:15:20
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0