Where do you go when your lonely?

okej, nu kanske det är på tiden då. Men jag vet inte, jag har inte så mycket att skriva om utan min klagan på livet. Hur jag inte vill stå kvar, men är för feg och osäker för att gå fram. Eller bak kanske?
Jag menar, det är ju inte precis intressant att läsa om någons problem alla dagar så kanske är lika bra att fokusera på något annat.

Just nu sitter jag mest och väntar på att fysiken ska börja, har precis haft livskunskap. Antagligen en ganska onödig kurs, men samtidigt en intressant kurs och den är ganska slapp också. Något som mer är intressant är programeringen nu när jag äntligen fått netbeans att fungera.

De här lärde jag mig igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0