Will it be the same if I saw you in heaven?

Fortfarande svårt att sova och en blöt kudde. Om jag kunde byta ut den till en torr kudde kanske det skulle gå bättre att sova. Men så länge jag har mina så kallade inbillade problem är det nog svårt. Tar aldrig tårar slut någon gång?

Jag hittade då i alla fall något uppmuntrande på bilddagboken. Eller man kan nog inte kalla det för uppmuntrande kanske.. Något att tänka tillbaka och le åt i alla fall, 

-Det var en gång en matte hatande Rebecka som hade svårt för matte. Men sedan kom matte älskande Camilla och förklarade hur ekvationer funkar och hur man räknar med dom.

Om det kommer tre snygga killar, x, och sedan fyra fula killar, y, två arbetslösa killar, a, och fyra störda killar, z, och en SUPERSNYGG så kan man skriva de i en ekvation som 3x + 4y + 2a + 4z + x^9 = alldeles för få snygga killar.

Efter detta så började Rebecka intressera sig för matte och snart kan hon det helt och hållet!
:)




Vackra, tomma, tråkiga racksund. Dags att "se fram emot" ett lika innehållsrikt lov som förra året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sjukt bra, du få komma på me nå nytt nu så jag kan börja räkna alla dessa logaritmer å allt va de är :P

2009-10-22 @ 03:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0