We got drunk and sang together

Ligger i Johans säng och gör ingenting. Jag funderar mest tillbaka på allt. Varför ska vi måsta längta tillbaka till allt bra? Varför finns det inget bra att se fram emot längre? Varför finns det inget att le åt längre? Varför finns ingen lust? Varför, varför och varför? Det enda som finns nu är en massa varför...


Rebeckas "födelsedags fest" i Jotsokk, missade crusing i både Sundsvall och Skellefteå men vi blev fulla och hade kul tillsammans i Arvidsjaur på bilträff med 20 bilar och i Jotsokk med min familj. Olivia och Krueger satt på deras hörn och jag å Rebecka vägrade gå in på nya å tänkte sticka ensamma tillbaka till skogen. Larsson och kooza gömde sig i skogen och ville vara med med det fick dom inte.haha.  Den helgen är ett minne som kan värma mitt hjärta. ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

lågstadiet 4 the win!

2009-10-26 @ 20:58:52
URL: http://mrlady.blogg.se/
Postat av: Camilla

oooja!

2009-10-26 @ 21:28:24
Postat av: Anonym

oooja!

2009-10-26 @ 21:28:54
Postat av: rebecka

haha grymt snyggt :P

2009-10-26 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0