Golfen kan om man klappar han!

Tänka sig att något så litet kan ändra ens humör så mycket?
Kvällen som började åt helvete, slutade bättre än jag tordats vänta mig.
Började med mötet på stallet som egentligen mest bara var drygt. Pussades lite med Ludde som är allmänt söt, men fortfarande ingen respons på något humör annat än neråt. Var och gav Mikaela hennes spruta, sen var planen att jag och Moa skulle göra ett seriöst försök med våra skolarbeten. Men det slutade inte alls så, vi kom in på helgplaner och sen kom vi ut på gatan. Vilket alltid får en på bättre humör måste jag ju säga.
Så det blev att sladda för fulla muggar och nu sitter jag här med ett leende på läpparna, måste säga att golfen har orsakat oss mycket sorg. Men glädjen är större! :)

Men nu är det nog dags för ett besök hos herr huvudkudde som är det enda sällskap jag har nu och på ett bra tag. Nä, de börjar vända. Dags för säng innan vågen kommer och sköljer bort den glädje jag fann.
God natt, du har en riktigt ful hatt!


Moa och RäcerGolf på torget

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha ja de gick ju jävulskt ba me era helgplaner, dom bröt jag oxg gjorde till nå bättre ;)

2009-10-18 @ 02:39:08
URL: http://rebeckawagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0