Cause Im one step closer to the edge and Im about to break!

Alltså jag måste nästan skryta över mig själv, hur duktig jag var på idrotten idag. Jag var för det första med och för det andra så var jag inte sämst i världen heller. Var förstås inte bäst dock men äh det duger. Sen så har jag gått med i elevrådet och ska klippa håret ikväll. Jag måste få någon ordning på mitt liv innan jag tappar greppet helt och hållet.. Väntar på min träningsmaskin nu i alla fall! :)

Jag längtar till stallet ikväll där det alltid känns så lätt, lugnt och skönt. Ska dit och rida för Åse och pussa på Ludde, snacka om underbar häst. Hade jag en häst som han skulle jag nog inte göra annat än hänga i stallet :)
Här var han på bete nu i höst, och jag måste nog ägna lite mer tid åt Hans som försöker lära mig något från tavlan!
 
Förästen så finns det supersöta filmer med denna vackra varelse när vi lekte i ridhuset igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0