Maybe I was wrong, maybe I was looking at all the wrong places...

Har precis skrivit klart biologin som ska in på fredag. Nu har jag en belöning som heter one tree hill :)
Ikväll har jag och Moa varit till Bruhn och kollat på Jeanettes hundvalp som han då och då är hundvakt åt. Sedan följde jag med till stallet en sväng där Moa skulle vara vuxenansvarig på luciaträningen typ. Men det var kanske inte så mycket att hurra för, dom red mest bara runt och såg allmänt lustiga. Joanna komme dock och styrde upp det så det blev något, och det såg helt okej ut tyckte jag iaf :)
Själv verkar man ska vara Sven-E med lillebror Olle på showen. Vi ser väl vad som blir av det. 
Och för övrig så har dagen i sig varit som alla andra dagar och känslorna densamma. Om inte ännu starkare, tur att Rikard räddade min natt för en och en halv timma sen. Tur att Ted är vaken och snackar bilar med mig också! Men nu börjar det dra kännas i hjärna och hjärta att det är ett avsnitt som väntar sen blir det god natt om jag lyckas sova vill säga..

Teds drömbil, höga krav eller?!


Min egna kärlek, bel air 57'a ♥
Just denna måste vara den snyggaste i sverige och den som köper denna åt mig ska jag slava för i resten av mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Ted

Min drömbil är fan underbar, jag längtar tills jag har en på gården! Ska pussa på den och krama den <3333 Min älskade subba :D:D:D:D

2009-11-19 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0