Vi drar till fjällen

Sitter och gör ett försök med spanskan, eller tog mig ytterligare en paus från det. Har kanske blivit allt för många, hade nog hunnit göra en hel del om jag bara lagt manken till. Men till vilken nytta?
Har dessutom fått stora röda fläckar med tillhörande uppsvullna prickar som kliar i hela ansiktet. KUL JUL! Har i alla fall smörjt in mig med hyrdrokortison och hoppas det ska vara bättre till morgonen. Har bäddat rent sängen också, vilket verkligen var på tiden och de kan nog ingen säga något annat om heller för det var länge sen de var något gjort åt den saken. Så ikväll får jag lägga mig nyduschad och ren i min nybäddade, renbäddade säng. Fast ensammen, lika ensammen som allt annat. Imorrn kommer i alla fall Rikard och gör mig sällskap i den, nog för att han bara surar. Lika så pappa och johan, vad är det med karlar? Nog för att jag kanske inte alltid är gladast tillbaka.. Nae, jag får nog vara glad att jag i alla fall har Rikard som älskar mig, trots att han kanske surar ibland. Idag har vi i alla fall 7 månader för den som brydde sig, vill säga jag! ♥
Bult försöker nu förklara för mig att jag i princip måste vara med dom på nyår, annars följer inte Rikard med. Och just nu lutar hans planer på klimpfjäll. Men alla vet ju lika väl som jag att dom planerna kan ändras om 10 sekunder! :) Det jag egentligen skulle säga var att han fick mig att le, och slippa ensamhetskänslan..
Kvällens tack går alltså till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0