Slöseri med liv

Är fortfarande i detta varför-läge. Börjar bli riktigt less, men det är inte så mycket att göra något åt känns det som. Kanske går över med tiden eller någonting.
Vi var på Lasse Stefanz i alla fall, och det var en sketen kväll.
Vi blev snurrandes i lången, tillsammans med Dennis och Anton. Mindre dåligt i alla fall.
Det var en lång bilresa och ett besök av John Blund vad omöjligt.
Imorse var en tung morgon och dagen var omöjlig.
Jag, Tony, Ulf och Moa smet till Galtisjaur idag efter lunch och körde lite 4-hjuling.
Mitt huvud bankar som vanligt och jag behöver en kram, en varm och go en. En riktigt lång en och bara få somna.
Det är sjukt så världen kan få vara och det är sjukt så mycket jag redan saknar min pojkvän.
Jag vill verkligen till rockabillyn i helgen. Jag behöver det verkligen. Men det ser inte alls ljust ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0