It'll rain a sunny day

Ligger i sängen efter en skön och välbehövd dusch. Var svettig efter dagens alla gympabravader!
Har varit på stallet och hoppat Milos ikväll, otroligt skönt. Är nog de och rikard jag lever för, alltså mina måndags lektioner. Okej kanske lite överdrivet, men inte var det mycket. Tyvärr.
Har inte skrivit sen Rikard kom i lördags i alla fall. Moa komme ut hit och sen hamna hon som chafför på sebbes bil. Efter en sådär två timmar med Sebastian, Moa och Felix var karln min här. Då fick jag också syssla med lite dumheter, otroligt efterlängtat och gick förvånandsvärt bra också dessutom.
Söndagen blev att sova bort vilket jag behövde som inte sovit något nästan under helgen. Sen gick det inte att somna igårkväll heller, som vanligt, och när jag väl somnade så var det inte alls lätt att sova utan hostan kom och förstörde för mig, som vanligt. Så nu ska jag försöka sova i natt. Trots att jag känner redan nu att hostan kommer störa mig onödigt mycket och att det är otroligt tomt i min säng och att allt kommer bli som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0