I love a rainy night.

Okej, har varit dåligt med bloggning idag. Men i alla fall så har jag varit otroligt duktig, jag och annette har simmat 500 meter på idrotten. Jag har gjort kemiprovet, som jag nästan tror jag klarade. Jag har pluggat fysik och matte. Och ikväll ska jag nog göra lite till kemi. Sen ska jag och Mikaela göra någon spanska, om vi hinner. Fan vad jag är bra (Y) Vi dricker min kallesprätt som jag glömde bort. Ajja, den hinner vi ju dricka upp någon annan dag i livet :)

Och när huset är mitt på torsdag, så finns det ju en bastu som väntar. För de som är intresserade. Ring mig! Just nu har jag då i alla fall inga andra planer, och de tjatar om denna rockabilly. Men nu känns det nästan mer lockande med pistvakt! Men ser väl vart livet tar mig. Nu ska jag göra nå skolarbeten och vara glad i alla fall!

btw, har haft den här låten på hjärnan och kan inte fatta varför. Har inte hört den på jättelänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ringde men du svarade inte :(

2009-03-18 @ 23:10:32
Postat av: Emma

Blondinbylund, jag gillar namnet :D<3

2009-03-19 @ 18:57:11
URL: http://xemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jo det skulle ju vara kul :D Då kan jag ju göra dig till Marilyn Monroe :D<3

2009-03-20 @ 22:21:11
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0